Office1 alles voor kantoor!

Wie wij zijn?

Office1 Nederland is een Amersfoorts familiebedrijf dat zich onderscheidt door net wat meer te doen voor de klant. Elke klant, groot of klein, heeft een eigen contactpersoon waardoor de lijntjes kort zijn. U kunt uiteraard bestellen via deze webshop, maar u kunt ook uw bestelling telefonisch of via de mail doorgeven aan uw vaste contactpersoon. Wel zo makkelijk als u iets niet gelijk kunt vinden of niet weet hoe die ene map nou precies heet.

Of het nu gaat om office supplies van de bekende A-merken of om maatschappelijk verantwoorde producten, bij Office1 bent u aan het juiste adres. Wij voeren een uitgebreid assortiment zeer scherp geprijsde huismerk toners, die tot de goedkoopste van de Benelux behoren. Daarnaast voeren wij een brede lijn aan gerecyclede en ECO kantoorartikelen. 

Office1 Nederland heeft haar kantoor in Amersfoort gevestigd en haar centrale magazijn staat in Almere. In dit centraal magazijn liggen ca. 20.000 artikelen voor uw (thuis)kantoor op voorraad. Tevens leveren wij kantoorhardware & office software op aanvraag, beschikken wij over een eigen servicedienst voor onderhoud en reparatie van printers, kopieermachines en faxen en voeren wij diverse mobiele oplossingen. Wilt u kennis maken, heeft u vragen? U bent altijd welkom voor een kop koffie of thee. Uiteraard kan mailen of bellen ook.

Altijd bereikbaar

Via deze webshop kunt u uiteraard al artikelen bestellen, waarbij de actuele voorraad zichtbaar is. Mocht u vragen hebben over een bepaald product of u kunt iets niet vinden neem dan contact met ons op. Wij voeren daarnaast nog een aantal producten en diensten, zoals hardware & software, service & onderhoud en diverse mobiele oplossingen, die niet allemaal zijn opgenomen in de webshop.

Gegarandeerde leveringen binnen 24 uur

Office1 heeft de meeste artikelen op voorraad. Hierdoor is het mogelijk om uw bestelling binnen 24 uur af te leveren. Deze belofte kan worden waar gemaakt dankzij ons innovatieve logistiek centrum, waar mensen en systemen (o.a. pick-to-voice) zorgen voor een snelle verwerking en 99 % leveringsbetrouwbaarheid. Afleveringen doen wij GRATIS bij bestellingen vanaf € 100,-- (excl. BTW). Daaronder vragen wij een bijdrage van € 8.50 aan orderverwerkingskosten.

Voorraadbeheer

Voorkom overbodige spoedkosten om uw voorraad weer op peil te brengen. Maak gebruik van onze aanvullende dienstverlening op het gebied van voorraadbeheer. Het unieke dynamische kastenconcept zorgt ervoor dat uw grijpvoorraad altijd op peil is, waardoor u en uw collega's nooit mis hoeven te grijpen. Lees hier verder!

Amersfoort - Leusden -  Leiden - Utrecht - Amsterdam - Schiphol - Terneuzen - Beverwijk - Zeewolde - Wageningen - Rotterdam - Groningen