Leveringsvoorwaarden

Leveringen binnen 24 uur 
Dit geldt voor de hele Benlux. Complete en correcte leveringen zijn belangrijke TCO-aspecten bij Office Supplies. Wij kunnen dit waarmaken omdat we 98% van de artikelen in onze webshop op voorraad hebben. De voorraadpositie wordt overigens ook netjes bij elk product aangegeven. Hoe we dit waarmaken? Deze belofte kunnen we doen dankzij ons innovatieve en duurzame logistiek centrum. Ons magazijn met zijn ISO 9001:2008 gecertificeerde kwaliteitsmanagementsysteem garandeert dat de verkoop en distributie van onze producten verloopt via de hoogste standaards. Regelmatige beoordelingen zorgen ervoor dat het hoogste niveau van klanttevredenheid gehandhaafd blijft. 


                                         


Verzendkosten 
Onze vervoerder is GLS en bestellingen vanaf € 100 excl. BTW versturen wij GRATIS naar elk adres binnen de Benelux. Wij houden de prijzen van onze producten laag waardoor we bij bestellingen onder de € 100 excl. BTW een bijdrage in de orderverwerking en verzending van € 8.50 moeten vragen.

Afhalen 
Bestellingen kunnen uiteraard ook bij ons hoofdkantoor in Amersfoort (Flintplein 1) afgehaald worden. Dit kan worden aangeven in het bestelproces. U ontvangt van ons een bericht zodra uw bestelling klaar staat. U betaalt dan uiteraard geen orderkosten ongeacht de ordergrootte! Wel zo fijn en makkelijk als u geen grootgebruiker bent.

Bestelling wijzigen?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u de verkeerde insteekmapjes of ordners besteld heeft en daar achter komt wanneer u de orderbevestiging ziet. Geen probleem, neem u zo snel mogelijk contact met ons op en wij passen het voor u aan. Komt u er veel later pas achter? Ook geen probleem, u kunt het verkeerd bestelde product gewoon retourneren.

Retourneren
Heeft u per ongeluk iets verkeerds besteld of voldoet een product niet aan uw verwachtingen kunt u dit gratis retourneren. U vraagt bij ons een retournummer (RMA) aan en u stuurt uw pakketje retour aan ons magazijn. U betaalt geen re-stockingkosten en u krijgt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.  

Op rekening bestellen
Wij bieden onze zakelijke klanten de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Denk hierbij aan aan bedrijven, overheden en scholen en stichtingen. Wij hanteren na goedkeuring een betalingstermijn van 14 of 30 dagen. Op deze manier heeft u uw bestelling altijd de volgende dag op kantoor. 

Vragen? Mail of bel ons op +31(0)334755799