Voorraadbeheer

Dynamisch kastenconcept

Office1 biedt organisasties met meerdere personeelsleden het ‘dynamische kastenconcept’ aan. Wij beheren dan voor de klant de voorraden van kantoorartikelen, facilitaire producten en andere kantoorbenodigdheden. Dit systeem is een voor Office1 speciaal ontwikkelt geautomatiseerd voorraadsysteem, waardoor de klant volledig ontzorgd wordt. Hoe houd je de kosten zo laag mogelijk terwijl de voorraad wel groot genoeg is? Welke producten moeten sowieso in huis zijn en welke producten hebben een wat lagere prioriteit?

De verantwoordelijkheid en uitvoering van het op niveau zijn en blijven van de basisvoorraad ligt dan volledig bij Office1. U bent geen tijd meer kwijt aan het bestellen van de vaste grijpvoorraad en daarmee zorgt deze optimalisatie voor lagere investeringen en een aanzienlijke kostenbesparing.

Wij regelen de voorraadkast(en) in:

• Een schappenplan met daarin de artikellocaties in de kast(en) en de minimum voorraad per artikel;
• De fysieke inrichting(materialen);
• De scancode/(besteletiket) bij iedere artikellocatie: voorzien van een barcode, het Office1 artikelnummer en omschrijving.
• De begeleiding en optimalisatie van de grijpvoorraad


Extra toegevoegde waarde:

Office1 levert met haar dynamische voorraadsysteem een doeltreffende bijdrage aan uw inkoop en realiseert daarbij een efficiëntieslag. Dit laat zich vertalen naar de volgende (in)directe besparingen:
• Aanzienlijke tijdsbesparing voor uw medewerkers
• Minder vervoersbewegingen, dus minder CO2 uitstoot (tellen, ordenen en uitleveren op één dag) 
• Voorkomt oncontroleerbare ‘winkeldochters’
• Optimale voorraadbeheer zorgt voor lagere investeringen en kostenbesparingen
• Eén aanspreekpunt voor uw medewerkers


Meer weten? Mail of bel ons op +31(0)334755799 en wij laten u graag zien wat dit concept voor uw organisatie kan betekenen!